Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~imaginatyk | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz K. adresWarszawa zarejestrowany18.11.2008 @12:21:20 ostatnio na stronie22.09.2015 @20:01:14

W wolnych chwilach komponuje, nagrywam, fotografuje, pisze, maluje składam, odkrywam i czasem śpię

Nikon D70s + Helios 44/2 + Jupiter 37 + Pentacon 200 + Exaktar + naprawiłem obiektyw

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.maxmodels.pl/imaginatyk.html
digarty155 komentarze10572 posty na forum30

komputer / sprzęt
Nikon D70s + Helios 44/2 + Nikor 18-70 + Nikor 18-55

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PHOTObyRemek    22.07.2010 @18:47:09
dzięki
_______
Nie dziękuj, zrewanżuj się i oceń
~Wducha1    22.07.2010 @18:22:44
dzięki bardzo ;>
~natiii    22.07.2010 @17:48:55
W jakim znaczeniu ?
~venTurac    22.07.2010 @17:48:46
podziękował
~jagodowo    22.07.2010 @17:47:43
dzięki śliczne
~lauren85    22.07.2010 @17:45:04
dziękuję
_______
'Nigdy nie myślę o przyszłości. Nadchodzi ona wystarczająco szybko.'

A. Einstein
~Shoshanna    22.07.2010 @17:44:56
dziękóweczka
~Angellaaa    22.07.2010 @16:13:46
Dzięki wielkie za komentarz i ocenkę pozdrawiam
-0rosalie08    22.07.2010 @16:01:53
"Powodzenia"? Przepraszam, ale nie zrozumiałam tego komentarza
~becareful8    22.07.2010 @15:20:31
rewelacyjna galeria na prawde dziekuje za komentarz i pozdrawiam
~Sympathy4Devil    22.07.2010 @15:08:25
Dziękować
_______
Jestem, ale tylko na receptę.
~manieks4    22.07.2010 @15:05:19
Dzieki za komentarz. Kurcze, zawsze chciałem focić. Ale jak sie napatrzę na takich jak Ty, to wymiękam. Świetne portfolio.
~Alice001    22.07.2010 @15:02:33
Dziękuje za plusa, a nawet kilka plusów.. )
~SamaeL89    22.07.2010 @14:55:30
He no to klapa Thx
~imadis    22.07.2010 @14:55:04
Muszę przyznać, że zdjęcie profilowe powala
~natasza0727    22.07.2010 @14:53:23
wspaniałą masz galerie pozdro
~chmorek    22.07.2010 @14:51:36
Dziękuję bardzo za komentarze
~wasica4    22.07.2010 @14:48:05
dzieki piracie
~synmarnotrawny    22.07.2010 @14:43:10
fajne profilowe - dzięki za odwiedziny
_______
brak sygnaturki
~dunajewski    22.07.2010 @14:36:34
O, sąsiad! pozdrawiam!
-wirtualnie    22.07.2010 @14:30:22
ambitne te Twoje komentarze - nie ma co.
~yuuki28    22.07.2010 @14:30:09
Dzięki:D
~420    22.07.2010 @14:29:50
a dziękuje bardzo
_______
One... two...Freddy's coming for you. Three... four...Better lock your door.
Five... six...Grab your crucifix.Seven... eight...Gonna stay up late.
Nine... ten...Never sleep again...
~DrDred    22.07.2010 @14:24:30
Dzieki
~Marcia123    22.07.2010 @14:20:17
Dzięki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 46 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt